دانلود آهنگ عماد دختر

دانلود آهنگ جدید عماد به نام دختر با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک عماد دختر (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Farzad Farokh Called Royaye Man From DayMusics

ترانه و ملودی : امید جلیلی ، میکس و مستر : مهدی غفاری

متن آهنگ عماد به نام دختر + پخش آنلاین آهنگ

می ترسم از آینده ای که پیش روته / این خونه بی لبخند تو پر از سکوته

دانلود آهنگ عماد دختر

آهنگ دختر توسط عماد اجرا شده است که شما می توانید این آهنگ را از سایت دی موزیک دانلود و گوش کنید.

متن آهنگ دختر با صدای عماد

می ترسم از آینده ای که پیش روته
این خونه بی لبخند تو پر از سکوته
تو برکه ی احساس تو هر روز غرقم
دلواپست میشم هنوز فرقی نکردم
هر قدر دور بودی ازم فکرت نمیرفت از سرم
تنها اُمید زندگیم تنها تو بودی دخترم
هر لحظه عشقت با منه میتونی احساسش کنی
هرکاری میکنم فقط احساس آرامش کنی

دانلود آهنگ عماد دختر

روزای تنهاییمو با عکسای تو سر میکنم
تو خلوتم میبینمت این حسو باور میکنم
میمیرم اون روزی اگه اشکی ببینم تو چشات
دستاتو سمتم باز کن آغوش من امنه برات
تو برکه ی احساس تو هر روز غرقم
دلواپست میشم هنوز فرقی نکردم
هر قدر دور بودی ازم فکرت نمیرفت از سرم
تنها اُمید زندگیم تنها تو بودی دخترم
هر لحظه عشقت با منه میتونی احساسش کنی
هرکاری میکنم فقط احساس آرامش کنی