دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شب فوق العاده

Download New Music Alireza Roozegar Called Shabe Fogholadeh

Alireza Roozegar Shabe Fougholadeh دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار شب فوق العاده

متن آهنگ علیرضا روزگار شب فوق العاده

امشب حالم چقدر با تو خوبه می دونی

عطر رو پیرهنت مونده روم می دونی

می مونی پیشم و توی گوشم می خونی

میگی دوست دارم عشق من می مونی

امشب چه حالم رویایی کنار تو

می خندی برای من من می میرم برای تو

امشب تاثیر عشقمون و می بینی که ما

روبه رویه همین غصه نمونده بین ما

امشب یه شب فوق العاده ست

حال من با تو خوبه چون دلت صاف و سادست

امشب یه شب موندگاره چون دل من دوباره

باز به حرف تو دل بست

امشب تا صبح من کنار تو می مونم

آهنگی که تو دوست داشتی و می خونم

امشب دنیام کنار تو رویایی تره

هی میگم دوست دارم و عاشق تو می مونم

این حس و حال من برای اینه که تو رو

میشناسم و چقدر خوبه که دارم تو رو

امشب دنیا تو چشمای تو چه روشنه

این حال خوبم و به حس تو مدیونم

امشب یه شب فوق العاده ست

حال من با تو خوبه چون دلت صاف و سادست

امشب یه شب موندگاره چون دل من دوباره

باز به حرف تو دل بست