دانلود آهنگ جدید احمد صفایی بنام ضعف با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : احمد صفایی ، تنظیم : امیر حیدری

//bayanbox.ir/view/4079386504702041018/Ahmad-Safaei-Zaaf.jpg

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

متن آهنگ جدید احمد صفایی بنام ضعف :

نمیخوام تنها باشی
تو باید تو قلبم باشی
بده به من دستاتو
نمیخوام ناراحت باشی
سر تو ننداز پایین
که نمیخوام غمت باشه
رو تو برنگردون از من
که همه دنیام میپاشه

فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه
یا که قهر تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بی تابت هستم
تو که ضعف منو میدونی من وابستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی بنام ضعف

♫♫♫♫♫♫

میخوام از چشام اینو بخونی
که هر لحظم از حست پُرم
تموم تکیه گاه من تویی
نباشی من زمین میخورم
دیگه حال من دست خودم نیست
فقط دغدغم فکر تو شده
منو تو باید سهم هم بشیم
با اینکه اینجا خیلی تنهای مُده
نمیخوام تنها باشی
تو باید تو قلبم باشی
بده به من دستاتو
نمیخوام ناراحت باشی
سر تو ننداز پایین
که نمیخوام غمت باشه
رو تو برنگردون از من
که همه دنیام میپاشه
فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه
یا که قهر تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بی تابت هستم
تو که ضعف منو میدونی من وابستم