دانلود آهنگ جدید علی پرمهر به نام سن اولماسان یاز اولماز با لینک مستقیم

دانلود آهنگ سن اولماسان یاز اولماز از علی پرمهر

Ali Pormehr - San Olmasan Yaz Olmaz

دانلود آهنگ سن اولماسان یاز اولماز از علی پرمهر

متن آهنگ علی پرمهر سن اولماسان یاز اولماز

باهارگلیب اولکمیزه

(بهار اومده به منطقه ما)
یاشیل چمن چیخیب دیزه

(چمن سبز شده تا زانوی آدم)
گوزلریم سنی آختاریر

(چشمام دنبال تو میگرده)
کوسمه من نن دور گل بیزه

(قهر نکن و بیا پیش من)

خزان اولموش حیاتیمی

(زندگی خزان زده م رو...)
گوزلیم گل چیچکلندیر

(زیبای من بیا شکوفا کن)
سولوب،سارالان عمرومه

(به عمر زرد وپژمرده  من...)
سن گلمسین باهار گلمیر

(اگه تو نیای بهار نمیاد)

سن اولماسان یاز اولماز

(تو نباشی بهار نمیشه)
آواز اولماز، ساز اولماز

(آواز نیست ،ساز نیست)
اولدوم آی قیز انصافین اولسون

(مُردم آخه انصاف داشته باش)
بیربئله ، بیربئله ناز اولماز

(اینهمه اینهمه ناز نمیشه)

گورورسن هر کسی وریب

(هر کسی رو که میبینی)
سوگلیسینن ال اله

(دست به دست محبوبش داده)
من اما گوزی یولدیام

(من اما چشمام به راهه که...)
گئدن یاریم هاچان گله

(یار من کی برگرده)

ایستمه جانیم ایستمه

(راضی نشو جانم راضی نشو)
آیریلیق اودوندا یانام

(توُ آتیش این جدایی بسوزم)
گل الیوی وئر الیمه

(بیا دست رو به دستم بده)
قویما بو حسرت ده قالام

(نذار توُ این حسرت بمونم)