دانلود آهنگ جدید ارشاد صالحی به نام دنیای من با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید دنیای من از ارشاد صالحی

کیفیت 320

Download

کیفیت 128

Download

متن آهنگ جدید ارشاد صالحی دنیای من

دنیایه من بودی ولی دنیات برایه من نبود

دیر اومدی تو زندگیم رفتی از اینجا خیلی زود

اینجا یکی هست که شباش با عکست از گریه پره

تا صبح هزار بار از همه جز عکس تو دل میبره

هر جا نشونی از تو هست این شهر کابوسه منه

وقتی که بارون میزنه بدجوری بغضم میشکنه

من عاشقت بودم ولی چشماتو بستی رد شدی

دیوونه ی تو میشدم دیوونه با کی بد شدی

تقویمم پر شد ازت دلتنگیامو خط بزن

مثله قدیم آغوشتو باز کن دوباره سمته من

من میشکنم به خاطرت اما تو راحت میگذری

واسه منه عاشق ولی تو انتخاب آخری

هر جا نشونی از تو هست این شهر کابوسه منه

وقتی که بارون میزنه بدجوری بغضم میشکنه

من عاشقت بودم ولی چشماتو بستی رد شدی

دیوونه ی تو میشدم دیوونه با کی بد شدی

دنیایه من بودی ولی دنیات برایه من نبود دیر اومدی تو زندگیم رفتی از اینجا خیلی زود

اینجا یکی هست که شباش

با عکست از گریه پره

تا صبح هزار بار از همه

جز عکس تو دل میبره

هر جا نشونی از تو هست

این شهر کابوسه منه

وقتی که بارون میزنه

بدجوری بغضم میشکنه

من عاشقت بودم ولی

چشماتو بستی رد شدی

دیوونه ی تو میشدم

دیوونه با کی بد شدی