دانلود آهنگ جدید حسام الدین موسوی به نام اون روزارو برگردون

Download New Music Hesamodin Mousavi Called On Rooza Ro Bargardon

Hesamodin Mousavi On Rooza Ro Bargardon دانلود آهنگ جدید حسام الدین موسوی اون روزارو برگردون

متن آهنگ حسام الدین موسوی اون روزارو برگردون

تو این شهر همه جا ساکتو سرده حتی انگار شهرم عادت به تو کرده

تو که رفتی همه ی شهر دلگیره آسمونش شده رنگه غمو تیره

برگردو و اون روزارو برگردون بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره با آدمایه شهر تو قهرم

همه جایه شهرو باهات خاطره دارم من از این شهر تو که نیستی بیزارم

چرا پنهون کردی ازم داری میری یه دروغ بود که نباشم تو میمیری

برگردو و اون روزارو برگردون بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره با آدمایه شهر تو قهرم

تو این شهر همه جا ساکتو سرده حتی انگار شهرم عادت به تو کرده

تو که رفتی همه ی شهر دلگیره آسمونش شده رنگه غمو تیره

برگردو و اون روزارو برگردون بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره با آدمایه شهر تو قهرم

همه جایه شهرو باهات خاطره دارم من از این شهر تو که نیستی بیزارم

چرا پنهون کردی ازم داری میری یه دروغ بود که نباشم تو میمیری

برگردو و اون روزارو برگردون بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره با آدمایه شهر تو قهرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128