دانلود آهنگ جدید علی عبد المالکی به نام بی جهت نیست با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بی جهت نیست از علی عبد المالکی

دانلود آهنگ بی جهت نیست از علی عبد المالکی

متن آهنگ علی عبد المالکی بی جهت نیست

ببین بی جهت نیست که من ناامیدم تو اوج جوونی به پیری رسیدم

ببین بی جهت نیست که من بی قرارم دیگه بیشتر از این تحمل ندارم

ببین بی جهت نیست که بغضم شکسته می دونی چه کردی با این خوبه خسته

ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم

من از تو یه بارم محبت ندیدم

تو شاید ندونی من چی کشیدم

من اون قد قریبم که گفتن نداره

تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

من از تو یه بارم محبت ندیدم

تو شاید ندونی من چی کشیدم

من اون قد قریبم که گفتن نداره

تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

غم رفتنت  بود که بی طاقتم کرد یه روز ساده رفتی یه روز ساده برگرد

ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم

غم رفتنت  بود که بی طاقتم کرد یه روز ساده رفتی یه روز ساده برگرد

ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو کسی رو ندارم

من از تو یه بارم محبت ندیدم

تو شاید ندونی من چی کشیدم

من اون قد قریبم که گفتن نداره

تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

من از تو یه بارم محبت ندیدم

تو شاید ندونی من چی کشیدم

من اون قد قریبم که گفتن نداره

تو خوش باش عزیزم تو و من نداره