دانلود آهنگ جدید بکتاش به نام مو فرفری با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک بکتاش مو فرفری (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Baktash Called Mo Ferferi From DayMusics

متن آهنگ بکتاش به نام مو فرفری + پخش آنلاین آهنگ

♪♭ هی دست میبرم لای موهات میخندی ♪♭ حس میکنم عشقم تو به من دل بستی

دانلود آهنگ جدید بکتاش به نام مو فرفری با کیفیت عالی و لینک مستقیم

 

متن آهنگ مو فرفری با صدای بکتاش

  !♫! هی دست میبرم لای موهات میخندی ♫
حس میکنم عشقم تو به من دل بستی
دیدی چه بلایی شدم عاشقت خدایی♫
قربون چشات بذار فدات بشم الهی
!♫! چه چشایی داری تو تیپ اروپاییت رو
موی فرفریت رو سوپر استاریت رو
ساز دل من کنار تو کوک خدایی ♫
این حال خوش رو ازم نگیر خیلی باحالی
!♫! آخه عشق منی نفس منی تو خیلی خیلی
آخه لیلی و لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی
تو یه موجود عجیبی عاشق که میشی نمیگی ♫
یهویی میذاری میری آره لیلی
!♫! من اسیر خنده هاتم همه جوره باهاتم

دانلود آهنگ بکتاش مو فرفری

!♫! فدای اون چشاتم آره خیلی
تو یه موجود عجیبی عاشق که میشی نمیگی
یهویی میذاری میری آره لیلی ♫
من اسیر خنده هاتم همه جوره باهاتم
!♫! فدای اون چشاتم آره لیلی
چه چشایی داری تو تیپ اروپاییت رو
موی فرفریت رو سوپر استاریت رو
ساز دل من کنار تو کوک خدایی ♫
این حال خوش رو ازم نگیر خیلی باحالی
!♫! آخه عشق منی نفس منی تو خیلی خیلی
آخه لیلی و لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی ♫