دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام بعد از من

Download New Music Behzad Pax Called Baad Az Man

Behzad Pax Bad Az Man دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بعد از من

متن آهنگ بهزاد پکس بعد از من

نیستی یه مدته حالم خوش نیست اصلا

خدارو شکر میدونم خوشی حتما

از وقتی رفتی ذهنم پر از سواله

من که چشمامو بی تو رو خوشی بستم

بگو بعده من چی میشه مسیر زندگیت ها

متن آهنگ بعد از من بهزاد پکس

نیستی یه مدته حالم خوش نیست اصلا

خدارو شکر میدونم خوشی حتما

از وقتی رفتی ذهنم پر از سواله

من که چشمامو بی تو رو خوشی بستم

بگو بعده من چی میشه مسیر زندگیت ها

چی میخوای همش بهش بگی

میگی مرده من نباید تا الان خواب باشه

بگو بی معرفت کی میشه عزیزه زندگیت

د بگو خوب بعده من باکی بیداری شب

به اونم میگی فقط با مرگم ازت جدا میشم

به اونم میگی تو چشات پره عشقه

ببین این دردا باعث شد الان سیگاری شم

منی که به عشق تو صبحا بیدار میشدم

الان مهم نیست برات دارم چیکار میکنم

خیالت راحته میگی جلده خودمه نه

هنوز اس ام اساتو روزی ۳۰ بار میخونم

میگفتی نفسم من خوابم نمیبره

فکرم پیش توهه حرفات از یادم نمیپره

که هر لحظه میگفتی مال منی باشه

همینا باعث شد که الان خوابم نمیبره