دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بمونه از بنیامین بهادری

ترانه : فرید احمدی , آهنگ : بنیامین بهادری , تنظیم : محمد موجرلو

دانلود آهنگ بمونه از بنیامین بهادری

متن آهنگ بنیامین بهادری بمونه

 

من به تو احساسه مالکیت دارم تو نترس از حرفم حسن نیت دارم

همه ی قلبت رو من تصرف کردم خیلی راحت اینجا من توقف کردم

من رو رفتارایه تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خوب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گله رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم

خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه

♫♫♫♫♫♫

من رو رفتارایه تو تعصب دارم

این دلیله عشقه دوستم خوب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گله رز دارم , دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم

خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم

من خودم دوست دارم نگرانت باشم تویه هر لحظه در جریانت باشم

من خودم دوست دارم هیجانت باشم دائما مورد امتحانت باشم