دانلود آهنگ جدید منصور به نام باور نمی کردم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ باور نمی کردم از منصور

ترانه : بابک روزبه ، آهنگ : شاهین خسرو آبادی ، تنظیم : پوریا نیکان

دانلود آهنگ باور نمی کردم از منصور

متن آهنگ منصور باور نمی کردم

این خونه تنهاییش جامونو پُر کرده
زندگی دنبال ِ منو تو میگرده
آغوش من بی تو هی سردتر میشه
این روزا آسونتر چشمام تر میشه
باور نمیکردم ، باور نمیکردی
که برسیم اینجا جای به این سردی
باور نمیکردم ، باور نمیکردی
که برسیم اینجا جایه به این سردی
 ...
این بازی رو کم کم یه روزی میبازیم
با هم خراب میشیم وقتی نمیسازیم
کنار هم مثل غریبه ها میشیم
یه جای این قصه از هم جدا میشیم
باور نمیکردم  ، باور نمیکردی
که برسیم اینجا جای به این سردی
نزدیک هم دوریم هر دو سکوت داریم
نمیشه گفت سقف زیره یه آواریم
گرمای دست من از دست تو افتاد
عاشقی آسون نیست مراقبت میخواد
گرمای دست من از دست تو افتاد
عاشقی آسون نیست مراقبت میخواد
باور نمیکردم ، باور نمیکردی
که برسیم اینجا جای به این سردی