دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام بارون عاشقی با لینک مستقیم

ترانه : حامد رجبی پور ، آهنگساز : مجید رستمی ، تنظیم و میکس : امین آریا

//bayanbox.ir/view/1027438136833355386/Majid-Rostami-Baroone-Asheghi.jpg

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Majid Rostami – Baroone Asheghi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Majid Rostami – Baroone Asheghi

متن آهنگ امین رستمی به نام بارون عاشقی

بی تو دلتنگم عشقم آروم ندارم
هرجا میرم لبخند تو یادم میارم
تموم خاطرات تو توی رویامه
هرجا باشم عشق تو توی دنیامه

عشقم دل ِ من واسه تو
هرجا بری پَر میزنه
اگه هرجا خودت بودی بدون اونجام
هیشکی مثه من واسه تو
حرف دلشو نمیگه
اگه هر وقت دلت تنگ شد بدون تنهام

عشقم دیگه دلتنگیت داره جونمو میگیره
نمیدونم چرا اینجوری بی رحمه
هرچی که بهش میگم تب ِ عشق تو تو سرمه
اصن هیچ جوری حالیش نیست نمیفهمه
نمیفهمه..

...

کی میشه منو از تنهایی دراری
مثه بارون ِ عاشقی برام بباری
منو تو آغوشت بگیری جون بگیرم باز
دیگه حتی توی خوابم من نمیرم باز

عشقم دل ِ من واسه تو
هرجا بری پَر میزنه
اگه هرجا خودت بودی بدون اونجام
هیشکی مثه من واسه تو
حرف دلشو نمیگه
اگه هر وقت دلت تنگ شد بدون تنهام

عشقم دیگه دلتنگیت داره جونمو میگیره
نمیدونم چرا اینجوری بی رحمه
هرچی که بهش میگم تب ِ عشق تو تو سرمه
اصن هیچ جوری حالیش نیست نمیفهمه
نمیفهمه..