دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام دیونه

Download New Music Amir Abbas Golab Called Divane

Amir Abbas Golab Divooneh 450x450 دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب دیونه

متن آهنگ امیرعباس گلاب دیونه

برات خیلیا مردنو زنده ای
حواست به چشمای گیرات نیست
تو دیوونه ای خیلی حالت بده ، که جز من کسی توی دنیات نیست
اگه جای تو هرکس دیگه بود ، به اندازه تو چشاش برق داشت
نمیتونم حتی تصور کنم ، چقدر با تو دنیای او فرق داشت
دیوونه تو چشمای من زل نزن چرا دشمنی میکنی با خودت
مگه من چی دارم که وابسته شی چرا دشمنی میکنی با خودت

یکم بیشتر راجبش فکر کن هنوزم میتونی بزاری بری
اگه چند وقت دیگه پشیمون بشی ، چجوری میخای از خودت بگذری
واست بد نمیشه برات سخت نیست یکی مثل من پیش تو راه بره
اره حال من خوبه اما تو چی خبر داری عمرت داره میگذره
دیووونه تو چشمای من زل نزن چرا دشمنی میکنی با خودت
مگه من چی دارم که وابسته شی
چرا دشمنی میکنی با خودت؟
دیوونه تو چشمای من زل چرا دشمنی میکنی با خودت