دانلود آهنگ جدید امو باند به نام شک

Download New Music Emo Band Called Shak

EMO-Band-Shak

متن آهنگ امو باند شک

به جای این که آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی
نه میتونی از من بگذری نه با من دنباله آرامشی
میبینی چشمایه خیسمو ولی حواست نیست به حاله من
تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیاله من
واضح تر از او چیزی که فکر بکنی تصویرتو تویه ذهنم حک میکنم
وقتی میبینم که همش تو خودتی به بودنم کنار تو شک میکنم
شک میکنم حتی به حس بینمونم اما بازم میامو پیشت میشینم
وقتی ازم حستو پنهون میکنی خودمو دور از دنیای تو میبینم
به جای این که آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی
نه میتونی از من بگذری نه با من دنباله آرامشی
میبینی چشمایه خیسمو ولی حواست نیست به حاله من
تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیاله من

به جای این که آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی
نه میتونی از من بگذری نه با من دنباله آرامشی
میبینی چشمایه خیسمو ولی حواست نیست به حاله من
تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیاله من

♫♫♫♫♫♫

از تو واسم مونده یه دنیا فاصله

تنها میمونی میگی نداری حوصله
واسه تو آسون اما واسه من مشکله
با خودمو فکر تو کلنجار میرم

با این شرایط نمیشه آروم بگیرم
خودت میدونی واسه چی از تو دلگیرم

به جای این که آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی
نه میتونی از من بگذری نه با من دنباله آرامشی
میبینی چشمایه خیسمو ولی حواست نیست به حاله من
تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیاله من

به جای این که آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی
نه میتونی از من بگذری نه با من دنباله آرامشی
میبینی چشمایه خیسمو ولی حواست نیست به حاله من
تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیاله من