دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش به نام این قصه منه

Download New Music Afshin Siahpoush Called This Is My Story

Afshin-Siahpoush-This-Is-My-Story

 

متن آهنگ افشین سیاهپوش این قصه منه

بازم دلم گرفت بازم دلم شکست

بازم خدا نخواست بازم چشماشو بست

انگار غریبه ها پیشش عزیز ترن

دنیا عوض شده بد میشی بهترن

هر کس به من رسید زخمی زدو برید

با فصله تازه رفت اشکه منو ندید

این زندگی نشد این حقه من که نیست

تنهایی علته عاشق شدن که نیست

♫♫♫♫♫♫

این قصه ی منه شاهکار بی کسی

خون دلم خدا از دسته هر کسی

میشد به جای دل با دنیا قطع کنم

دست رفاقتو با خنده رد کنم

میشد واسه دلم خواهش کنم نری

امروزو سر کنی فرداش مسافری

بازم دلم گرفت بازم دلم شکست

بازم خدا نخواست بازم چشماشو بست

انگار غریبه ها پیشش عزیز ترن دنیا عوض شده بد میشی بهترن

هر کس به من رسید زخمی زدو برید با فصله تازه رفت اشکه منو ندید

این زندگی نشد این حقه من که نیست تنهایی علته عاشق شدن که نیست