دانلود آهنگ جدید ادی به نام خواب

Download New Music Eddie Called Khab

Eddie Khab 450x450 دانلود آهنگ جدید ادی خواب

متن آهنگ ادی خواب

چرا تو خوابم نمی یای چرا تو منو نمی خوای
چرا تو نمی یای من جا موندم
کاش امشب تورو ببینم تو خوابم
باز امشب چرا تو خوابم نمی یای
چرا تو منو نمی خوای چرا تو نمی یای
من جا موندم کاش امشب
تورو ببینم تو خوابم باز امشب
میخوام تورو بیارم به یادم
اگه با من میموندی
تو رو روو ابرا میبردم
همیشه من با تو از تو
واسه ی دنیا واسه ی دنیا میخوندم
بوی بدی میده عقلم
هنوز میبینمش هرشب
بوی پول میده
بوی پدری میده که بهش زور میگه
خوب بود یه روز عین فرشته
دنیای منم عین بهشت که
ریخت همرو ب هم و نابود کرد
خوابو ازم گرفتو کابوس کرد
من جا مونم من جا موندم
حالا برگشته
چرا همه چی واسه من برعکسه
هرچند که زیادی عوض شده تو این چند هفته
تو خوابم نیا تو داغونی
من موندمو اینبار جا موندی
جای امسال تو توو خیابون نیست
به خودت بیا به قبلت فکر کن
راه بده تو به قلبت فکرو
گذشترو تو باز بیادم بیار
خوب باش آره باز به خوابم بیا
چرا تو خوابم نمیای
چرا تو منو نمیخوای
چرا تو نمییییییییی یای