دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره

Download New Song By Saeed Kermani Called Begoo Are

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام بگو آره

متن آهنگ بگو آره از سعید کرمانی

تنها میشینم و به یادت تموم عکساتو میبینم

به هیچ کسی دل نمیبندم به پای عشق تو میشینم

دنیا رو تو نگاه گرمت خلاصه میکنم دوباره

تموم هستیمو میدم تا یه بار به قلبم بگی آره

بگو آره که داره دل دیوونه من برات میمیره

بگو آره تا دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره

بگو آره که داره دل دیوونه ی من برات میمیره

بگو آره تا دوباره قلب من با اسم تو آروم بگیره

باز بوی عطر تو پیچیده تو این هوای سرد برفی

میخوام بگم برات میمیرم ولی دلم نداره حرفی

یه حسی تو چشات میبینم یه عشقی که ادامه داره

یه جمله رو لبات دیدم که میخواد به قلبم بگه آره

بگو آره که داره دل دیوونه من برات میمیره

بگو آره تا دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره

بگو آره که داره دل دیوونه ی من برات میمیره

بگو آره تا دوباره قلب من با حس تو آروم بگیره