دانلود آهنگ جدید علی تکتا به نام اون روی سکه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ اون روی سکه از علی تکتا

دانلود آهنگ اون روی سکه از علی تکتا

متن آهنگ علی تکتا اون روی سکه

اونایی که سرزبونی تو رفاقت کم نمیذارن
ولیکن گرگ روزگارن اون روی سکه
مثل یک فرشته زیبا تو محبت از همه بهتر
ولیکن نقشه هایی در سر اون روی سکه
آی با تو حس خوبی دارم دوستت دارم
داره باورم میشه که تو پاک و مهربونی
تو که اون روی سکه منو از خودت می دونی
داره باورم میشه که تا آخر خط باهامی
تو که لحظه لحظه هاتو نگران لحظه هامی

...
کی می تونه به جز تو عشقو توی چشمای من بخونه
توی دنیای من بمونه مثل فرشته
منی که با تو خوشبختم دیگه هیچی کم ندارم
تو هوای تو روزگارم مثل بهشته
آی با تو حس خوبی دارم دوستت دارم
داره باورم میشه که تو پاک و مهربونی
تو که اون روی سکه منو از خودت می دونی
داره باورم میشه که تا آخر خط باهامی
تو که لحظه لحظه هاتو نگران لحظه هامی
داره باورم میشه که تو پاک و مهربونی
تو که اون روی سکه منو از خودت می دونی
داره باورم میشه که تا آخر خط باهامی
تو که لحظه لحظه هاتو نگران لحظه هامی