دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دعوا

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام دعوا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک امیر عباس گلاب دعوا (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Amir Abbas Golab Called Davaa From DayMusics

شاعر : علی بحرینی، موزیک : امیر عباس گلاب، تنظیم کننده : مهیار رضوان

متن آهنگ امیر عباس گلاب به نام دعوا + پخش آنلاین آهنگ

روی هر اسمی خط زدم من کنارت صد از صدم تو که اینجایی ضربان دارم نمیشه باشی خودمو نگه دارم

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دعوا

آهنگ دعوا توسط امیر عباس گلاب اجرا شده است که شما می توانید این آهنگ را از سایت دی موزیک دانلود و گوش کنید.

دانلود از دی موزیک نیم بها می باشد و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.

متن آهنگ دعوا با صدای امیر عباس گلاب

روی هر اسمی خط زدم من کنارت صد از صدم
تو که اینجایی ضربان دارم نمیشه باشی خودمو نگه دارم
سر تو دعواس ببین دل و عقلم عاشق من شو حتی شده کم کم
رو نگاه من سر بده چشماتو اختیار من همه ی همش با تو
تو چقد مثل هیشکی نمیمونی خیلیم عشقی خودت نمیدونی
به من احساست محاله کم باشه بذار غم هاتم مال خودم باشه
من که با تو راحتم دوست ندارم یه ساعتم بیام از فکر تو بیرون
واسه دوست داشتن تو یه جوره بینهایم عاشقم از تو چه پنهون

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دعوا

کمکم کن از حال نرم فکرتو ننداز از سرم
یه نگاهی کن به چشای من سنگیم ننداز دیگه جلو پای من
سر تو دعواس ببین دل و عقلم عاشق من شو حتی شده کم کم
رو نگاه من سر بده چشماتو اختیار من همه ی همش با تو
تو چقد مثل هیشکی نمیمونی خیلیم عشقی خودت نمیدونی
به من احساست محاله کم باشه بذار غم هاتم مال خودم باشه
من که با تو راحتم دوست ندارم یه ساعتم بیام از فکر تو بیرون
واسه دوست داشتن تو یه جوره بینهایم عاشقم از تو چه پنهون