Shahram Shokoohi تازه ترین آلبوم شهرام شکوهی به بازار موسیقی می رسد

تازه ترین آلبوم شهرام شکوهی به بازار موسیقی می رسد

تازه ترین آلبوم موسیقی شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان تا دو هفته آینده مراحل پایانی تولید و ضبط خود را به سرانجام خواهد رساند. امیر حسین کاشانیان رهبر ارکستر کنسرت های شهرام شکوهی توضیح داد: «مراحل نهایی تولید و ضبط آلبوم جدید شهرام شکوهی تا دو هفته دیگر تمام می شود و طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته یک هفته بعد از تولید، اثر برای توزیع به شرکت هنر اول ارائه خواهد شد. البته تا آنجایی که من می دانم برنامه ریزی های لازم برای انتشار اثر طی هفته های آینده صورت گرفته و در صورت صدور مجوزهای لازم طرفداران می توانند شاهد پخش سراسری تازه ترین آلبوم شهرام شکوهی باشند.

وی درباره ویژگی های این آلبوم بیان کرد: به طور حتم سازندگان یک اثر موسیقایی وقتی آلبومی را منتشر می کنند، تمام تلاش خود را انجام خواهند داد که آلبوم تازه ای که وارد بازار موسیقی می کنند از شکل و شمایل متفاوت تری نسبت به آلبوم قبلی برخوردار باشد. ما هم در این آلبوم تازه سعی کردیم فضای متفاوت تری را تجربه کنیم و در عین اینکه به مدرن شدن فضا فکر کردیم، به سنتی بودن برخی از ملودی های که اغلب آنها از ساخته های خودم است توجه بیشتری کردیم.

این نوازنده ادامه داد: کارهایی که من در آنها به عنوان آهنگساز و یا تنظیم کننده حضور داشتم بیشتر به سبک فلامنکو نزدیک هستند، اما در بعضی قطعات هم مخاطب آثاری را خواهد شنید که به سبک موسیقی سنتی نزدیک تر است.

رهبر ارکستر کنسرت های شهرام شکوهی درباره اجراهای زنده آلبوم جدید هم گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده کنسرت های تهران و شهرستان از اواخر مرداد ماه آغاز می شود، ضمن اینکه برنامه هایی هم برای تور کنسرت های اروپا و آمریکا داریم اما به دلیل اینکه هنوز قراردادی پیرامون این کنسرت های خارجی امضا نشده نمی توانم تاریخ دقیقی را اعلام کنم.