دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود فیلم مرد عنکبوتی Spider-Man: Homecoming 2017

 دانلود فیلم مرد عنکبوتی Spider-Man: Homecoming 2017

Spider Man Homecoming 2017

سونی پیکچرز در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس، ویدیو جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را منتشر کرد که این ویدیو اطلاعات جدیدی را از این فیلم مورد انتظار فاش کرده است. از جمله مهم ترین اطلاعات فاش شده در این ویدیو، می توان به آشکار شدن جزئیات ارتقای لباس مرد عنکبوتی اشاره کرد که با الهام گرفتن از طرح های استیو دیتکو، وب وینگز به لباس این ابرقهرمان محبوب اضافه شده است. حال سونی پیکچرز و مارول استودیو تیزر تریلر کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده اند که در این ویدیو برای اولین بار وب وینگز را در لباس مرد عنکبوتی می توانیم مشاهده کنیم. همچنین در این تیزر تریلر، شخصیت هپی هوگان، دستیار تونی استارک که نقش او را جان فاورو بازی می کند، را نیز مشاهده می کنیم که لباس جدید مرد عنکبوتی را برای او از طرف تونی استارک آورده است. تریلر اصلی امروز در برنامه جیمی کیمل لایو! (!Jimmy Kimmel Live) منتشر خواهد شد.

 

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. در تابستان امسال شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه زندیا قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک را در این فیلم بازی کند، اما او در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نقش مری جین را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی نکرده است و او نقش شخصیت میشل را در این فیلم بازی کرده است.

فیلم بازگشت به خانه بر تلاش پیتر پارکر برای ایجاد تعادل میان زندگی معمولی و زندگی ابرقهرمانی‌اش تمرکز دارد. روثمن داستان فیلم را کشمکشی میان نجات دادن جهان و انجام دادن تکالیف مدرسه توصیف می‌کند. سونی علاوه بر اعلام عنوان فیلم از لوگوی جدید آن نیز پرده‌برداری کرد. این فیلم حاصل همکاری مشترک سونی و استودیوی مارول است. در ادامه این همکاری مرد عنکبوتی با بازی هالند در فیلم‌های آینده «انتقام‌جویان» حضور خواهد داشت.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است. کار ساخت و ضبط موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده مایکل جاکینو است

 

توجه : تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه در7 جولای سال 2017 (چهارشنبه، 17 خرداد سال 1396) میباشد.

 

۰ نظر
محمد فارو ۷۰۶ بار ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ دانلود پرمو

دانلود فیلم سرنوشت خشن The Fate of the Furious 2017

دانلود فیلم سرنوشت خشن The Fate of the Furious 2017

The Fate of the Furious 2017

استودیوی فیلم‌سازی «یونیورسال پیکچرز» رسما از اسم قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن 8» (Fast & Furious 8) رونمایی کرده است. رونمایی از اسم قسمت هشتم سریع و خشن هم‌چنین با تیزری کوتاه همراه شده است. قسمت هشتم مجموعه‌ی سریع و خشن، The Fate of the Furious یا «سرنوشت خشن» نام گرفته است. نمی‌دانیم چرا سازندگان فیلم، اسم آن را F8 of the Furious نگذاشته‌اند. می‌توانیم در تیزر فیلم، «شارلیز ترون» را هم ببینیم که برای اولین بار، در مجموعه‌ی سریع و خشن ایفای نقش می‌کند. با توجه به نقش ترون در فیلم مد مکس، اسم Fate of the Furiosa هم برای قسمت هشتم سریع و خشن بد به نظر نمی‌رسد.

ادامه مطلب
۰ نظر
محمد فارو ۹۴۶ بار ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ دانلود پرمو